FANDOM

Сібір - бұл географиялық аймақ және Ресейдің федералды ауданы. Солтүстік Азия деп те аталады. Ол Иркутск, Кемерово, Томск, Новосибирск және Омбы облыстарынан, Забайкальск, Красноярск және Алтай өлкелерінен, сондай-ақ Бурятия, Тыва, Хакасия және Алтай елдерінен тұрады.

Тарих Edit

Оның орнына бір рет Сібір хандығы болды. 1585 жылы Ресейге қосылды. Кеңес Одағының өлім патшаларының және адамдардың өмірі үкімі жауларын қызмет көрсететін орын болды алдында. Ресей азаматтық соғыс кезінде, ол бір қалпына келтіру үшін бұл түсінікті болды кейін, РСФСР тәуелсіздігін жеңіп тырысты бөлінбейтін және, сонымен бір мезгілде, емес коммунистік Ресей табысқа емес, бірақ, өйткені Ақ армиясының айқын ұрындыру туралы түсінбеушілікті әрекетін жеңіп алмады. ушами отырып - Дегенмен, ол өз халқының символы болуға болды қақпағын, ойлап білді. Кеңес Одағының қайтыс болғаннан кейін, Ресей, федералды аймақтарының қалыптастыру, Орал және Қиыр Шығыс, тиісінше, Сібірден Түмен облысы мен Якутия барлық ұрлап мүмкіндік берді. Сібір және Түмен, Якутия және әлі күнге дейін және риза.

Қалай салу керек? Edit

1. Допты сызыңыз.

2. Шарға көлбеу сызықты өткізіңіз.

3. Оң жақтағы қараңғы жасыл түсті бояу.

Сібір дайын!